Søg i denne blog

20. okt. 2014

Fejl ved brug af lookup felter i MSCRM når man anvender Google Chrome

Hvis man benytter seneste udgave af Google Chrome (Chrome 38), så er der er dukket nogle problemer op ved brugen af lookup felter i Microsoft CRM. 

Der er den 7. oktober 2014 udgivet en ny version af Google Chrome (kaldet Chrome 38), når man benytter denne version opstår der fejl bl.a. ved indtastning i Lookup felter.



Løsningen i øjeblikket, er at undgå at opgradere til denne version indtil problemet er løst, af enten Microsoft eller Google. Alternativt må man benytte Internet Explorer når der skal arbejdes med Microsoft Dynamics CRM. For nuværende vides det desværre ikke hvornår Microsoft evt. får løst problematikken.

Bemærk der er endvidere observeret uhensigtsmæssigheder ved brug af forgående version af Google Chrome (Chrome 37).

Indlæg vedr. fejlen, når man benytter Microsoft Dynamics CRM sammen med Chrome 38:

Indlæg vedr. fejl når man benytter Microsoft Dynamics CRM i Chrome 37:

Hvis man har mod på det, så kan man evt. vælge at bruge en ”udviklerudgave” af Chrome som man kan finde her: http://www.google.com/intl/en/chrome/browser/canary.html
I denne version opstår der tilsyneladende ikke de samme fejl når man anvender Microsoft Dynamics CRM. Bemærk der er dog ingen garanti for stabilitet eller andet ved brug af denne udgave.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar